måndag!

förlåt att jag inte har skrivit (ebba) men har vart fullt dom senaste timmarna.

igår var en mycket bra dag gott folk. fick bara fyra timmars sömn men i alla fall. bussen gick nio från sala med en hel bunt sala musiker. när vi kom till västerås så delades vi in i grupper och sen i två stora grupper. våran grupp började med soundcheck. satt med linda och kollade på alla duktiga band och artister. vissa bättre än andra var vi överrens om.. sen var det lunch. linda och jag trodde att det skulle vara någon konstig sallad men det var asgod kyckling, då blev jag jävligt glad för min mage var himla hungrig. hahah! sen hade våran grupp workshops. röstworkshop och någon slags tecknarworkshop. träffade martin & christopher och gjorde konstverk av papperslappar. hahaha underbart! sen var det lite pepp osv och sen började första akten. asmånga duktiga verkligen! sen var det dags för andra akten och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, vet inte ens varför. riktigt riktigt bra kändes det efter i alla fall! grym kick. sen var det bara att plocka på sig mat/godis backstage och ta bussen hem! väntade en stund med olle jonsson och linda och tillslut var det bara jag kvar eftersom mina föräldrar såklart var segast. sen var det bara hem och sova, riktigt lyckad dag. så TACK alla som gjorde den great ♥





dennis bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0