/monday/morning/

hahaha OKEEEJ min blogg suger och jag suger på att uppdatera. okay?

efter några klagomål så måste jag väl då. plus att jag alltid blir inspirerad när jag läser andras bloggar. inspirerad till vad kan man ju fråga sig? för min blogg handlar ju bara om min vardag och det jag tycker är kul. men det är ju trots allt min personliga blogg, så take it or leave it.

min helg kan jag ju berätta lite om.

i fredags var jag i östa med några folk. eller rättare sagt ganska många folkssss. åkte dit med lina, linn, amanda och julia och mötte upp elsa och celicia där. även måns, philip, alven, frida och massa andra trevliga människor. var väl lite segt i början men blev lite bättre senare iallafall. vill passa på att tacka korpas som gick med mig för att leta reda på agnes i skogen och fick höra om alla 100 saker jag var rädd för. (bland annat mörka skogar, hahaha) så tack för ditt stöd! det spårade lite och senare hade visst en stackare gått vilse i skogen och inte kommit tillbaka förns sex på morgonen. WELL DONE! jag fick skjuts hem runt ett iallafall. sen sov jag hos elsa med henne och celicia. i lördags åkte jag hem ganska tidigt från elsa. tog en cykeltur med mamma (jävligt långt och med en gropig grusväg känns det ännu längre) men det var skönt ändå. sen fixade jag mig och åkte in till sala med sara och nathalie för att kolla på herrmatchen på silvervallen. massvis med folk där, och träffade såna man inte sett på 100 år känns det som.. kul var det iallafall. i brist på annat gick vi och köpte baugetter, festis och marabou och satte oss i parken och styrde picknick med oss själva. senare softade vi med lite folk och jag fick skjuts hem av saras pappa runt tolv där. i söndags tog jag det bara lugnt hela dagen sen var det match. 1-1. vi borde vunnit, men det blev ett skitmål i slutet. dålig match av mig iallafall. inte kul att spela ytterback heller eftersom jag är van med att styra och ställa i mitten (HEHE) men det funkade väl ändå.

idag har jag bara gått i skolan, pluggat och nu håller jag på att laga mat åt min familj. see you latero

märks att det börjar bli sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0