ny vecka

ingen speciellt rolig uppdatering i helgen nej..

blev ändrade planer iallafall. istället för att vara med grabbarna så åkte jag hem till nathalie och kollade på o.c och käkade godis. soft kväll! dagen efter gick vi ut och gick och sen kollade vi mer o.c ....  men det var mysigt. idag är det måndag och ny vecka. roligaste idag var spanskalektionen som flippade, även fast lärarna nog inte tyckte det. men jag, hampus, hannes, marcus, erik, emil, hanna, alicia, sissela, nike & moa hade kul iallafall (oj vart mer än halva min spanskagrupp HEHE) tror inte ebba hade så roligt eftersom jag ropade till victoria att ta hennes mobil. då vart hon arg..... och jag skrattade. hahahaha! inte lika roligt när jag var den enda som fick vara kvar efter lektionen och fick skulden. IALLAFALL. dagen gick rätt segt.. men man fick skapliga sommarkänslor när alla tjejerna satt ute på soldäcket och jag drack min älskade loka. underbart! efter skolan var det bara bussen hem och sen dess har jag legat och kollat på o.c.. nuuu ska jag försöka mig på att laga lite mat. och ni som känner mig vet att jag suger på det, så ja vi får väl se. LATER!


Kommentarer
Postat av: hemlig

söt :D vart har du köpt döskalle ringen? glitter?

2010-05-05 @ 13:01:31
URL: http://agnes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0