sala ff

kom nyss hem från silvervallen. rödvita-dagen där idag! vi spelade mot fanna, och resultatet blev 1-1. bra spelat iallafall tjejer! alltid lika duktiga. och alla blir alltid lika imponerade av våra voltinkast, hahah! kollade med adrian fares och alicia iallafall. tills fares svek, och stackars adrian fick sitta själv med oss. träffade på hevend också, och viktor. länge sen jag pratade med dom två så det var trevligt. sen träffade jag frida och stina, och sen åkte jag hem. det regnade utav bara helvete! usch.

nu sitter jag här och väntar på att mina otroligt sega vänner ska bli klara så jag kan åka in till ebbsan och kolla film med dom. jordgubbar + smält choklad + film ♥ kan inte bli bättre. och imorgon åker jag och mamma till uppsala! tjing


måste bara påpeka att min vän nathalie trodde det åskade/blixtrade men sen kom hon på att det var hennes kompis frida som tog kort. HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0