sanning

jag försöker inte längre, för det finns ingen anledning. det finns ingen anledning till att försöka känna någonting, när man vet att det inte finns där. den här veckan har jag gått runt som ett vandrande frågetecken inbunden i min egen värld. jag tänker inte be om ursäkt, för det finns inga ursäkter att ge. livet är inte alltid bra, och det är inte alltid dåligt, ibland är det mittemellan men ibland kan det verkligen vara på höjden eller på botten. människor sätter avtryck i ens hjärta, ibland mot ens egen vilja. men som jag läste förut, det finns en anledning till varför vissa inte klarar sig till din framtid. som jag en gång läste: - "livet är en brutal lärare, men man lär sig."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0