shadows/



ska sätta mig och trixa lite med kategorier osv nu. bara för att styra upp bloggen lite. sen ska jag sätta mig och försöka fundera lite saker jag kan skriva om senare i veckan.. blir enformigt om vad jag bara gör på dagarna. ebba läser iallafall min blogg, det är ju bra. och hon gillar den! så bloggar för dig ebbs? nejdå. får väl hoppas att det är någon mer som läser den.

läste ett gammalt sparat sms idag från i vintras. på en idrottslektion satt jag evelina hanna och sofia och skickade sms till 118100 för att se vad dom skulle svara om oss själva..

"118100 tror att Frida Wästling är en ung tjej som spås en strålande framtid som sångerska. vi på 118100 tycker att denna tjej har en fantastisk röst och vi önskar henne lycka till med allt hon företar sig. När Frida inte sjunger så tror vi att han umgås med kompisarna."

hahaha blev ju lite failat med "han" där i slutet. men annars så var det ju likt mig.

Kommentarer
Postat av: June

SV: Tack så mycket! Titta gärna in igen, det är sjukt roligt att läsa alla snälla kommentarer. Din är med och förgyller resten av kvällen kan jag säga :)

2010-05-05 @ 21:43:47
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: ebba

oooooooooooohhh kommentar ;)

min bästa blogg<3

2010-05-05 @ 22:41:38
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0