sick

ont i magen, huvudet och mår illa. inte kul!

sovmorgon till tolv är iallafall en bra sak. fyfan va skönt det var! just nu håller jag på att storstäda mitt rum... inte kul alls. samtidigt håller jag på med en sommarnostalgi lista som jag lyssnar på. gör mig på lite bättre humör iallafall. som jag sa i tidigare inlägget vill jag verkligen soooo bad åka och inhandla lite sommarkläder. dessutom vill jag spana monki's nya grejer och weekday's. nu ska jag ner och hämta min älskade ramlösa jordgubb/lime och fortsätta städa och få in lite sommarkänslor. laterrr readers. love



haha låten! ♥ kommer ihåg hemma hos filip på nyår också när alla stod och sjöng till den här fast det var - 100 grader ute och nyårsafton. but still summerfeelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0