söndag

såhär såg min frukost ut imorse. jag var hungrig. ser asäckligt ut på bilden nurå... men det var gott! lovar.

helgen har vart bra. skrev värsta långa inlägget hos nathalie men sen råkade jag klicka på någpn knapp så allt raderades. sen dess har jag inte orkat blogga!

i fredags åkte jag iallafall hem till nathalie efter skolan. käkade och lite sådär och sen cyklade vi ner till herrmatchen eftersom vårat lag skulle vara matchvärdar. jag, josefin & hanna satt i inträdet och det gick ju sådäääär. tur att ingen vart irriterad på oss iallafall.. alla hade ju bra tålamod så det var ju bra. sen skulle jossan hålla koll på alla som gick in, räkna dom alltså. slutade med att tydligen hade silvervallen publikrekord? störst publik på 60 år. hahahahah fan va jag började garva när jag hörde det. får vid min gud hoppas att josefin räknade rätt.. men det är inte så stor chans. sen cyklade vi hem till nathalie och umgicks med lite folk. det var trevligt! sov där och klockan nio nästa morgon stod jag och sålde fika på torget. fyfa-aaan va tråkigt. efter det åkte jag och mamma till min gammelmorfar och fikade lite och sådär.. sen åkte jag hem sen in till sala igen och kollade på match med några flickor. sen hem till natha, sen till hanna och efter det var vi lite överallt och ingenstans. men soft kväll ändå! idag har det vart match. mot forsby och vi vann med 1-0 vilket betyder att vi ligger överst i serien just nu. så dutttttia så. nu funderar jag på att kolla på dear john sen sova för det skulle vara så jävla skönt. så godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0