SÖNDAG

idag är det söndag, det märks på mitt humör.

idag är det min lillesysters födelsedag. = släktkalas och tårta. gottttt
har inte kunnat skriva den här helgen för har bott hos nathalie hela helgen. men kan berätta lite iallafall.. i fredags åkte jag mamma och lisa till uppsala. det gjorde även min kusin och min moster så dom träffade vi på tåget också! mysig dag iallafall. hittade ju lite saker som jag la upp på bloggen i något inlägg tidigare.. skönt med lite nytt iallafall. sen åkte jag direkt hem till nathalie och åt tacos med henne! mys. sen fick vi låna palles lägenhet så vi kollade film där med celicia och elsa. fick skjuts hem och somnade till "mannen som kunde tala med hästar". i lördags låg vi och solade på studsmattan (läs att jag gjorde det, för nathalie kunde inte vara stilla) i flera timmar. asskönt! förutom när nathalie blev för rastlös och började spela fotboll och ville spela pingis och sätta upp hängmattan och allt på samma gång ungefär.. sen satte vi på oss shorts + linne och gick och mötte upp alicia och gick och köpte glass på ica. SUMMERFEELINGS! på hög nivå. sen fattade vi inte varför vissa vi mötte gick i jeans och tjocka tröjor + jacka? helt oförståeligt. senare på kvällen grillade vi massa folk ute på ön vid skuggan, mysigt. sen idag har det vart släktkalas och jag kollade på mitt lag som vann över bk30 med 3-2. GOOD! blev lite kortfattat mot slutet för nu ska jag fortsätta prata i telefon och sen springa till soffan och kolla på wallander. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0