/things/come/to/an/end/

så var måndagen nästan slut. + att jag har gjort ett framsteg idag!!!!!! inte ätit något onyttigt på hela dagen. (nathalie och alicia vet hur svårt det är, för alla oss 3) bara försöka att hålla i det. beach 2010 hallå? eller nej. en sammanfattning av dagen kan vi köra. sen blir det sängen.. GODNATT LOVERS. ♥

Dagens humör: först trött, sen vardaglig, sen sprallig, sen glad, sen galen, sen ledsen, sen deprimerad och sist jätteledsen. härlig humörsvängning 
Dagens borde: plugga biologi, göra tvättläxan och städa mitt rum. gjort något av det? nej
Dagens frisyr: mittbena och slappa lockar som vanligt 
Dagens klädsel: skinntights, svart pösigt linne, leopardkofta och mina älskade converse
Dagens planer: var att gå i skolan, kolla på o.c och gå ut och gå. lyckades med allt
Dagens materiella vill ha: pösiga t-shirts och linnen + en trashig jeansväst
Dagens längtan: sova, det blir strax
Dagens fundering: love
Dagens beroende: o.c
Dagens tråkigaste: att jag inte köpte mjukglass, var ju bra också men fan va jag blev sugen nu. 
Dagens personer: alla i min spanskagrupp som gjorde min dag 
Dagens roliga: pappersflygplan, hetsutrbrott och att läraren tog ebbas mobill
Dagens låt: hallelujah - jeff buckley


Kommentarer
Postat av: ebba!

hatar dig så mycket för att du skrattar åt mitt mobilförsvinnande

du och hannes, brinn i helvetet

hahahaha okej liiiiiiiite kul va de nog ändå

2010-05-04 @ 15:42:24
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0