tisdag.

skoldagen gick väl relativt snabbt. film och godis på engelskan iallafall så det var skönt. inställd idrott också = ännu lite skönare.

gick hem till ebba med henne och nathalie efter skolan. bakade en kladdkaka (fan, i know) och käkade. sen snackade vi lite och jag drog in huvudet i en vägg så nathalie började asgarva och sen gick jag till musikskolan. lektion där, sen hem till ebba igen. pratade lite, sen träning. den gick helt okej faktiskt! bra det iallafall. mina föräldrar glömde bort att jag hade träning så kom hem ungefär nu fast den slutade för en timme sen. fan va kul. är arg för att ingen tänker hämta ut mina hörlurar också. och på att allt är som det är.

nu ska jag ta en dusch och kanske äta något. sen blir det plugga och o.c. hörs kanske senare

förresten har min kompis moa färgat håret blondare! skitsnyggt och jag är hur sugen som helst på att göra något liknande för att komma närmare min vanliga hårfärg. ååååh men kan inte bestämma mig. återkommer om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0