torsdag

jag trodde torsdagen skulle gå fort. hade jag rätt? nej. kan vart segaste dagen på länge. vissa dagar funkar inte helt enkelt.. nathalie och jag blev överlyckliga när det var pizza i skolan iallafall. så jävla feta. well, that's who we are. vi kollade på en lite konstig film på spanskan, men den var inte kass iallafall. min grupp är ganska rolig just nu! tråkigt bara att vi måste byta snart.. åkte hem innan sista lektionen. och fråga mig inte varför, för jag kan inte svara. nyss var det någon som busringde till mig också. trodde det var moa och nike, men jag vet inte alls vilka det var egentligen. jag är trött, besviken, ledsen & likgiltig. det är inte min dag idag.
men nu lär jag ta tag i biologin, och sen ska jag på släktkalas. ni får en dagens så länge. seee u


converse - baseball tröja (gina) - vit oversize (hm) - ringar (glitter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0