var inte kärlek menat som något enkelt att ge?

onsdag. otroligt skön dag iallafall!
först hemkunskap. frida = våffelkungen? alla säger jämt åt mig att jag inte kan laga mat och att jag inte är menad att stå i köket. men idag ville alla ha mina våfflor. surprised haaaa? sen hade vi matte som bestod av lite snack om skolavslutningen osv. hoppas att det blir så kul som vi planerat. sen hade vi ingen so eftersom alla jobbar hemma så det resulterade i att vi fick lunch från elva till tio i ett. gick ner på stan och testade lite grejer, köpte mjukglass och sådär. sen svenska lektion i 40 minuter då vi bara kollade film. sen slutade vi! då somnade jag i sofforna i solskenet och vaknade av att två jävla puckon vid namn av alicia och nathalie hade en dialog om mig.

"fridaaaa? hon sover.."
"men nej, hon hör ju att vi är här. HEJ!!!"

ni som känner alicia och nathalie vet ungefär vem som sa vad. sen satt vi där och snackade några tjejer tills vi blev utkastade ur skolan. det kändes ju bra.. utkastad ur skolan liksom? vem fan vill vara kvar. så stod UTANFÖR skolan ett tag och pratade med nathalie och alicia tills bussen gick. sen dess har jag suttit här och tagit tid av min "pluggtid" till att försöka fixa lite på bloggen. vet inte vad jag vill ha för header eller någonting. så nu blev det en skitful. roligt

nu kom mamma hem, hoppas hon hämtat ur hörlurarna! see you mates



mitt mellanmål idag. världens godaste! seriously alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah alicia måste sagt de sista ;)

2010-05-30 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0