falling head over heels

skoldagen avklarad. skönt! veckorna går relativt snabbt. imorgon är det fredag liksoooom. skolan är så mycket roligare nu när vi fått datorer, haha seriöst alltså. går så mycket fortare och skriva också. efter skolan hjälpte jag min syster att välja färg till hennes hår osv, blev så sjukt sugen på att tona chokladbrunt. vet inte vad jag ska göra, alla säger ju olika och jag vet inte om jag kommer ångra mig.. kommer se så blek ut. ingen träning idag iallafall, känner mig helt hängig och trött. ska äta lite nu sen ladda ner någon film och ikväll blir det myskväll med vindruvor och film. kanon! vi ses och hörs vaaaa

min nya ring också. hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0