härligt jävla tidsfördriv.

15 fakta om mig

1.Jag har sjuka humörsvängningar haha. börjar bli bättre nu iallafall
2.Jag hatar när saker blir orättvist
3.Jag skulle inte kunna klara av ett liv utan musik
4.Jag har svårt att få riktiga känslor för någon, men när jag får det så är jag fast. 
5.Jag har sjukt temprament.
6.Jag hatar att komma försent till viktiga saker. 
7.Jag har världens härligaste tjejgäng i grund och botten. 
8.Jag hatar att känna mig jobbig och på. 
9.Jag bor på landet. 
10.Jag skriver egna låtar och texter ganska ofta.
11.Jag är nästan ALDRIG blyg. 
12.Jag blir arg när människor sviker. 
13. Jag vill flytta till stockholm efter nian och gå på kulturama gymnasiet. 
14.Jag älskar att fotografera men gör det allt för sällan.
15.Jag har lärt mig att sluta bry mig så mycket om vad andra tycker och säger om mig. inte alls samma osäkra tjej som för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0