onsdag - dra åt helvete

så in i helvete arg. skoldagen började med att jag fick sitta 40 minuter i ck innan skolan började för att jag inte hade skjuts senare. sen var det skolfoto och det vet vi alla hur det känns. sen efter ett tag så kom en lärare upp med min väska och sa att hon hittat den uppsliten i trappan. tänkte att det var jävligt konstigt, och då kollar jag igenom väskan.. och vad fattas? jo mina wesc hörlurar, bankkortet, busskortet och pengar. fick tillbaka plånboken, med endast id-kortet i. TACK VA GENERÖST! VERKLIGEN. hoppas du som har det nu är så jävla nöjd, fyfan va arg jag blir.

efter skolan gick jag alicia nathalie och sissela på stan ett tag. sen gick sissela till sin mamma och vi andra hem till alicia. softade där ett tag sen åkte jag och nathalie med hennes mamma till västerås. följde bara med som smakråd men en halsduk fick följa med hem också. skönt eftersom det har blivit så grymt himla kallt på mornarna. nu ska jag softa ett tag sen sova och imorgon ska vi hämta våra datorer vi ska få av skolan, sköööööönt. hoppas ni har haft en bättre dag än mig. pusss



vill visa upp mina röda korta naglar. gud vilken vacker syn. glad____tjej_95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0