sjukling där

igår var jag i uppsala med elsa. hittade ungefär.... INGENTING. bra frida. okej jag hittade faktiskt en tröja, ett linne, en skjorta, örhängen & ett par knästrumpor.. som efter jag öppnat dom var för korta. lackar ju

efter det så åkte jag hem till nathalie och var här hemma med celicia elsa och moa. vi cyklade ner till stan och då passade celicia på att cykla hem också, hon ville väl inte vara med oss.... hyrde en dålig film och köpte godis. när jag vaknade upp imorse var min hals igentäppt av slem och det gick inte att andas genom min näsa. RING AMBULANSEN. nej skoja, men jag känner mig riktigt hängig. så det blir ingen match för mig idag.. sucks. nu ska jag äta frukost och sen åka hem till mig. ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: elin ohre

ååh, fin header. mycket fin!

2010-09-05 @ 11:40:07
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0